OBJAVLJENO: 20.04.2016 13:10
AUTOR: Iva Fijala
Do subote, 23. travnja o kreativnoj i kulturnoj industriji u teoriji i praksi raspravljat će se na popularizacijskom simpoziju Kreativna riznica koji je okupio više od 200 sudionika. Ulazak je na sve programe slobodan.
Kreativna riznica drugi je popularizacijski simpozij kulturnih i kreativnih industrija koji ove godine donosi stotinu i sedam događanja na kojima će svoja iskustva predstaviti više od dvije stotine izlagača. Društveno odgovorna kreativnost krovna je tema Kreativne riznice 2016, a Ekonomski fakultet u Osijeku ovom manifestacijom otvara javnu raspravu o pitanjima kreativnog sektora kao sektora koji se nalazi u svom formaliziranju.
Organizatori su Ekonomski fakultet u Osijeku i Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kulturnoj i kreativnoj industriji – Andizet te partnerske institucije Odjel za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Studentski zbor Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Trgovačka i komercijalna škola Davor Milas u Osijeku. Važnost simpozija prepoznali su i pokrovitelji: predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović, Ministarstvo kulture, Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija, Grad Osijek i Osječko-baranjska županija.
Kreativna riznica na sve svoje sadržaje poziva cjelokupnu zainteresiranu javnost, ulaznice su besplatne, a dobivaju se prijavom na mrežno mjesto Ekonomskog fakulteta u Osijeku http://www.efos.unios.hr/program-k-r-2016/.
Članak u cijelosti možete pogledati OVDJE