OBJAVLJENO: 08.04.2016.
IZVOR: Republika.eu / STV
Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku predstavljen program simpozija “Kreativna riznica”
Kulturne i kreativne industrije u svijetu su među vodećim gospodarskim trendovima no u Hrvatskoj još uvijek slabo razvijene. Upravo je njihov razvoj misija i vizija Ekonomskog fakulteta u Osijeku, te uprava ovog fakulteta intenzivno radi na promicanju kreativne ekonomije. Tako su prošle godine to postigli projektnom uspješnicom “Kreativna riznica”, pa će ovogodišnje izdanje, najavljuju organizatori, biti još veće i bogatije.
Modni dizajneri, event menadžeri, marketinški stručnjaci i IT konzultanti-svi oni i mnogi drugi i ove će godine na četiri dana, od 20. do 23. travnja, Osječane podučiti tajnama zanata. Kako su posao pokrenuli, odakle crpe ideje i zašto je u poslu kreativnost ključna – sve to Osječani će moći čuti na drugom izdanju simpozija “Kreativna riznica”.
“Dosada imamo prijavljeno 100 različitih programa i 200 različitih izlagača. Teme pokrivaju sve sektore kulturne i kreativne industrije, od mode, dizajna, glazbe pa sve do oglašavanja…Kada govorimo o nekim zvučnim imenima teško je možda izdvojiti iz razloga nekog posebnog, jer smo nastojali pružiti šansu zaista svima iz lokalne i regionalne zajednice”– naglašava Josipa Mijoč, članica Organizacijskog odbora simpozija.
Svim je izlagačima dana puna kreativna sloboda, dodaje Mijoč, no predavanja su ipak prilagođena središnjoj temi – društveno odgovornom poslovanju u kulturno-kreativnom okruženju.
“A bavljenje kreativnošću kao poslovanjem ili oblikom djelatnosti kojim se oblikuje javno mijenje kojim stvaramo okruženje za nas i za našu buuduću, buduće generacije držimo važnim i u obrazovnom i u znanstvenom i u profesionalnom i u umjetničkom kodu”– pojasnila je prof. dr. sc. Jasna Horvat ispred organizatora događaja, Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Osječko je sveučilište prvo u Hrvatskoj koja osposobljava profesionalan kadar za rad u kulturi pa su se projektu priključili i budući kulturolozi.
“Studenti kulturologije ove godine sudjeluju ne samo u organizacijskom odboru sudjeluju i u djelu medijskog praćenja upravo ovog događanja a ideja je postati u stvari uključen i povezati znanstvenu zajednicu upravo sa praksom i stručnjacima i profesionalcima u kreativnim industrijama i kulturi”-kazala je doc. dr. sc. Ivana Bestvina Bukvić sa Odjela za kulturologiju.
A da je ovaj simpozij po svemu drukčiji pokazuje i zabavni dio programa – predstave, izložbe i koncerti, a posjetitelji, koji na vrijeme ispune prijavu, moći će osvojiti i lijepu nagradu.
Članak u cijelosti možete pogledati OVDJE.